piątek, 30 marca 2012

Co na grę?

   Czuwaj!
   Na jutrzejszą grę stawiamy się na godzinę 12:00. Później prawdopodobnie nie będzie czasu by wrócić do domu, więc uprzedźcie rodziców, że możecie wrócić późno. Kiedy dokładnie? Planowo o 23:00.
   Co musicie zabrać ze sobą:
  • zgoda na udział w obu grach - bez tego nie pójdziecie - wymóg konieczny
  • telefon komórkowy - działający, naładowany
  • latarkę - na grę nocną bez przynajmniej jednej latarki na 2 osoby nie idziemy
  • kompas lub busola - nie mam żadnej drużynowej busoli ,a potrzebujemy co najmniej dwóch
  • ciepłe ubrania - ma być w nocy ok. 0 stop.
  • wygodne buty, które nie przemokną! Czeka nas kilkugodzinna wędrówka
  • suchy prowiant tj. jakieś bułki, woda, coś słodkiego
  • oczywiście mundur harcerski
  Ponadto Drużynowi proszeni są o zabranie apteczki swojej drużyny. Posiadamy jedną a również potrzebujemy co najmniej dwóch.
  To chyba wszystkie informację jakie musicie wiedzieć, jeżeli macie jakieś pytania to piszcie śmiało.

Ps. Liczę, że informację na temat patrona Hufca oraz Akcji pod Arsenałem macie opanowane;)

Pozdrawiam,
Drużynowy 38 DstH 'Krzyk',
ćw. Piotr Zator  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz